5 milionów 400 tysięcy zł. Tyle zarobiła Agora (jako wydawca Gazety Wyborczej) na współpracy z ratuszem Hanny Gronkiewicz-Waltz
Zmodyfikowano: 08-12-2014

Zabrane podatnikom pieniądze płyną strumieniem do Agory. Jako przykład można podać umowy zawierane przez Urząd Miasta w Warszawie z wydawcą "Gazety Wyborczej" w okresie rządów Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO). Ten doskonały układ będzie prawdopodobnie trwał w najlepsze, bowiem HGW została przez Warszawiaków na kolejną kadencję...

 

Zgodnie z zestawieniem, które krąży w internecie, Agora na współpracy z ratuszem zarządzanym przez HGW otrzymała 5,4 mln zł. To tylko jedno źródło jakim pieniądze zabrane uprzednio podatnikom płyną na konta spółki wydającej "Gazetę Wyborczą". Szacuje się, że w latach 2009-2014 Agora była absolutnym rekordzistą pod względem otrzymanych pieniędzy od rządu i instytucji publicznych za reklamy, ogłoszenia, kampanie społeczne czy artykuły sponsorowane. Dostała w ten sposób około 30 mln zł.

 

 

niewygodne.info

Komentarze


Czytaj także:

LechKaczynski.org Ruch Społeczny im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego Alternatywa Pol(s)ka bez kompleksów Program PiS 2014 Klub Parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości Grupa Europejskich Konserwatystów i Reformatorów PiS.tv Prawa Strona Północnego Mazowsz Biuletyn Informacji Publicznej PiS